A l’Estartit (6:30 h  T.U.) – Després d’una nit amb humitat i xafogor elevades, el dia ha començat amb teranyines de núvols alts i alguns de baixos molt trencats. El vent, fluix, de gregal, amb lleuger trà ngol d’aquesta direcció en el mar. Ahir, dia amb alguna teranyina de núvols alts. Vent feble marÃtim que va aportar humitat i formació de núvols baixos, molt trencats, a la lÃnia costanera, amb gran sensació de xafogor. La mar, no massa moguda. (JP)
A Torroella (6:30 h  T.U.) – El dia s’aixeca cobert, humit i xafogós, amb boirina i clapes de boira més orogrà fica. La temperatura nocturna ha baixat poc. Malgrat la boirina la visibilitat és al lÃmit de bona. Ahir, els estrats baixos de primera hora aviat van desaparèixer, però no la humitat i la intensa xafogor. Tarda una mica ennuvolada, també es va formar una tirallonga de boira litoral visible des de Torroella. La temperatura va pujar menys i el vent va ser suau d’E a SE i de ENE, mà xim de 31 km/h d’E a les 12:30 h. (MM)
Primera hora
L'Estartit Torroella
Temperatura
24,8 ºC
24ºC
Temperatura respecte a la mitjana
climà tica d'aquestes dates (*1)+1,3 ºC
Humitat relativa
87 %
93 %
Pressió atmosfèrica al nivell del mar
1009 hPa. estable
Cel
6/8 amb cirrus i estrats
7/8 estrats
Vent
gregalet (12 km./h.)
calma
Mar
Lleugera, de gregal (0,3 a 0,5 m. d'altura d'onades)
Temperatura de l'aigua del mar en superfÃcie
22,9 ºC
Anteriors 24 hores
L'Estartit | Torroella | |
---|---|---|
Temperatura mà xima d'ahir | 27,7 ºC | 28ºC (16:45 h TU) |
Temperatura mÃnima d'avui | 23,0 ºC | 22,7ºC (5 h TU) |
Temperatura mitjana d'ahir | 24,6 ºC | ºC |
Pluja | 0 | 0 mm |
Evaporació potencial a l'Estartit | 1,4 mm. |
|
Nivell del mar, ahir ("0"= nivell mitjà entre 1990 i 1995) | mà xim 23 cm. a 24:00 h.T.U.; mÃnim: 7 cm. a 6:00 h. T.U. |
|
Pluja total d'aquest Juliol // any 2019 | 0 // 125,0 mm | 0 // 145,8 mm |
Avui fa 40 anys, a l’Estartit – 7 d’agost de 1979
Temperatura mà xima: 30,7 ºC; mÃnima: 20,8 ºC
Dia assolellat, amb vent molt fluix.